Zákaznická podpora na neomezeném počtu domén

Chatovací okénko můžete umístit na neomezený počet webů a vše spravovat z jedné administrace.

Nejsme ale jen pouhý chat. Využijte sílu pokročilých funkcí jako jsou například automatické zprávy podle podmínek a zvyšte svůj konverzní poměr.

  • Neomezený počet webů
  • Oddělení operátorů
  • Předem nastavené zprávy

Zvyšte konverze pomocí automatických zpráv

Automaticky oslovte zákazníky, kteří si prohlíží danou kategorii produktů více než 5 minut a nabídněte jim slevový kód či asistenci. To je jen příklad toho, jakým způsobem se dá Foxydesk využít. K dispozici je velká řada podmínek od data, času, URL až do města zákazníka, prohlížeče a počtu jeho návštěv.

  • Využijte Foxydesk jako marketingový nástroj
  • Více než 20 triggerů

Žádné měsíční poplatky

U nás neplatíte žádný měsíční paušál. Po jednorázové platbě je aplikace navždy vaše. Včetně budoucích aktualizací zcela zdarma.

Měřte vliv Foxydesku pomocí Google Analytics

Díky snadnému propojení s Google Analytics získáte cenná data o tom, jak se chovají vaši zákazníci, kteří měli nějakou interakci s chatem.

  • Jednoduché propojení s Google Analytics
  • Porovnání konverzního poměru oproti návštěvníkům, kteří nepoužili chat
  • Detailní statistiky chování návštěvníků

Odpovídejte kdykoliv a kdekoliv

Věnujte se svým zákazníkům i když třeba budete v kině či na zastávce. Díky responzivnímu designu to půjde jedna báseň.

Umožníme vám naprostou flexibilitu a pohotovost. Nenechte se omezovat a pomozte svým zákazníkům odkudkoliv.

  • Jednoduchá manipulace
  • Bez nutnosti instalace

Přizpůsobte si vzhled Foxydesku vaší značce

Nabízíme širokou škálu nastavení tak, abyste si vzhled chatu mohli přizpůsobit k obrazu svému. Buďte opravdu originál!

Systém operátorů
a oddělení

Vytvořte si neomezené množství oddělení (IT, obchodní oddělení, ...) a přiřaďte je jednotlivým operátorům. Každý z nich tak může mít na starost pouze určitou část webu či úplně jiný web.

Zákaznická podpora
Zodpovíme všechny vaše dotazy
IT oddělení
Máte nějaký technický dotaz? Ptejte se rovnou odborníků
Reklamace
Vaše reklamace řešíme s rychlostí a přesnosti. Nachystejte si prosím číslo objednávky.

Všechny funkce pohromadě


Instalace

U nás nemusíte měsíčně platit směšné částky za pronájem něčeho, co nikdy nebude vaše. Foxydesk je první webový chat, který nabízí prodej licence pouze za jednorázovou platbu. Žádné skryté poplatky zde nenajdete. Aplikace bude navždy vaše včetně budoucích aktualizací.

Jsme zastánci toho, že by každý web měl chránit citlivá data o svých zákaznících jako oko v hlavě. Po zakoupení licence je aplikace umístěna na váš server/hosting a nikdo jiný než vy se k ní nedostane.

Po zakoupení licence je aplikace navždy vaše. K dispozici dostanete instalační balíček detailní manuál a případnou asistenci při instalaci. V ceně jsou zahrnuty i všechny budoucí aktualizace.

Jsme ryze česká firma, a proto se nemusíte bát řešení případných problémů. K dispozici jsme denně na telefonu, mailu i chatu :)

Zajistíme bezproblémovou instalaci aplikace na váš server. Stačí si tuto službu objednat v košíku. Pokud nemáte k dispozici žádný server, můžete umístit aplikaci k nám za 600 Kč.

K aplikaci je k dispozici detailní manuál instalace a používání Foxydesku. Nechybí ani nejčastější otázky a návody jak vložit chatovací okno na různé platformy webů

Na provoz administračního rozhraní stačí hosting či server, který podporuje minimálně PHP 5 (+ novější) a databázi MySQL 5.2 (+ novejší). Tyto funkce nabízí 99 % všech aktuálních poskytovatelů hostingu (např. Wedos)


Admin rozhraní

Nenechte se ovládnout nepřehlednými procesy a vše si jednoduše nastavte a spravujte v jednoduché webové aplikaci. To, kam se bude vaše živá podpora ubírat, nastavíte během pár snadných kliknutí.

S online seznamem návštevníků už vám neuteče jediná konverze. V reálném čase uvidíte, kdo se zrovna na váš web dívá, a tak budete moci zmobilizovat své síly a nabídnout mu cenné rady a expertní přístup. Navíc budete moci mezi jednotlivými zákazníky přepínat, a výrazně tak zvýšit svou produktivitu.

Prohlíží si váš zákazník jeden produkt už podezřele dlouho? To napovídá, že by o něj měl možná zájem. S automatickými zprávami dle podmínek budete moci přesně tyto situace podchytit a nastavit si, kdy se má zákazníkovi zobrazit daná zpráva. Aktivní oslovení výrazně zvyšuje konverzní poměr a spokojenost zákazníka.

To, že u sebe zrovna nemáte počítač vašeho zákazníka nezajímá. Hledá totiž radu a co nejlépe ihned. Foxydesk si naštěstí rozumí s každým mobilem a umožní vám odpovídat třeba při čekání na tramvaj nebo u bazénu. Stačí mít chytrý telefon či tablet a připojení k internetu. Nenechte nikoho zbytečně čekat.

Nechte si od nás naservírovat statistiky o tom, jak na tom jste. Ať už půjde o průměrnou dobu řešení problému, výkonnost vašich operátorů nebo třeba počet oslovených zákazníků, vše a mnohem více pro vás shrneme do přehledných grafů. Víme, že pořádek dělá přátele a tím pádem i dobrý business.

Pan doktor Plzák říkal: „Zatloukat, zatloukat, zatloukat.“ My říkáme měřit, měřit, měřit. Jednoduše propojte Foxydesk se svým účtem v Google Analytics a měřte veškeré hodnoty, které vás zajímají. Od konverzního poměru přes retenci zákazníka až po jeho chování po oslovení. Měřit se zkrátka vyplatí.

Chápeme, že náročnější uživatelé vyžadují co nejvíce prostoru v interakci s chatem, a proto jsme připravili jednoduché Javascript API, díky kterému můžete pracovat s widgetem vlastním javascriptovým kódem.

Jste nadnárodní společnost a máte 10 jazykových mutací internetové stránky? Nám to nevadí. Chat od nás jednou koupíte a je váš. Na jakémkoliv vašem webu. Musíme ještě něco dodávat?


Konverzace

Nenabízíme vám žádný nesmyslný pronájem omezených pozic pro vaše operátory. Víme, že kvalitní zákaznická podpora postupně roste a jsme spokojeni s tím, že vsadíte právě na nás. Operátory si spravujete sami a jejich počet vám nijak nelimitujeme.

Abyste měli ve všem pořádek, Foxydesk veškeré zprávy ukládá a nabízí vám tak mocný nástroj ke komunikaci se zákazníky. Uchovávání chatů zjednodušuje kontrolu, kontinualitu a případnou delegaci zpráv. Vaši operátoři tak snadno vidí, o co se v konverzaci jedná.

Nastavte svým operátorům omezená práva dle jejich kompetencí či oddělení a přejděte tak nedorozuměním či nechtěným chybám. Tato funkce vám umožní přehledně rozdělit úlohy a využít tak třeba pomocnou sílu v podobě brigádníka bez obav ze snížení kvality.

Týmová práce je základ. Dovolte svým zaměstnancům konverzace delegovat během pár vteřin a zvyšte produktivitu svého týmu. Učený z nebe nespadl, a když si jeden operátor neví rady, zkušenější to může vzít za něj. Zákazník ocení spolupráci ve vašem týmu a dostane se mu vždy nejlepších informací.

Rozdělte a panujte. Založte si komunikační kanály pro jednotlivá oddělení a dopřejte vašim návštěvníkům ty nejodbornější rady. Nikdo nechce čekat, a přímý kontakt na experta je vždy tím nejlepším, co můžete nabídnout. Navíc se celý proces urychlí, protože si nikdo zákazníka nebude takzvaně přehazovat jako horký brambor.

Nejste zrovna v rozhraní Foxydesku a věnujete se jiným činnostem? Na novou zprávu vás upozorní zvuková notifikace a zapnout si můžete také přímé upozornění na ploše. Snížíte tak prostoje a navýšíte rychlost odpovídání, což je v komunikaci se zákazníkem naprosto stěžejní.

Zjistěte, kde váš zákazník zrovna je a podle toho mu podávejte relevantní informace. Usnadníte jemu i sobě spoustu práce a odpadne vám část komunikace, ve které budete zjišťovat detaily o zákazníkovi. Navíc geolokační data využijete ve své marketingové dokumentaci a zajistíte si kvalitní segmentaci.

Přišel vám od návštěvníka technický dotaz k funkčnosti vašeho webu? Nejlépe mu pomůžete, když budete přesně vědět, jaké zařízení a prohlížeč používá. To Foxydesk hravě zvládne. A nejen to. Nabídne vám také nástroj ke sledování zdrojů návštěvnosti vašeho webu.

Nejpoužívanější zprávy si můžete uložit a dále kdykoliv jednoduše vkládat přímo do chatu. Počet uložených zpráv nelimitujeme, takže můžete tyto zprávy využívat nejenom pro dlouhé technické návody, ale i pro pozdravy či poděkování.


Chat box

Foxydesk se přispůsobí každé velikosti jakéhokoliv zařízení a nabídne tak návštěníkům komplexní a pohodlný přístup k vašim operátorům. Nefandíme totiž žádnému trápení při klikání na miniaturní okénka živého chatu, ani těžko dostupným tlačítkům k oslovení podpory.

Brand je základ. Proto vás nenutíme do žádného uniformního vzhledu chatovacího okénka na webu a dáváme vám do rukou neomezenou paletu vlastních vzhledů. Přispůsobte si živou podporu tak, aby seděla vaší značce a zvyšte její viditelnost a estetickou stránku. Buďte originál a vyjděte z davu!

S vlastním vzhledem jdou ruku v ruce také vlastní texty. Vyzkoušejte, který text na vaše zákazníky funguje nejlépe. Změnit ho můžete třeba stokrát. Jde nám o to, abyste si svou podporu dokonale přizpůsobili k obrazu svému.

Pokud máte vlastního maskota, dejte o něm vědet. Nastavte si vlastní obrázek v chatovacím okénku a oslovte zákazníky tím, co dobře znají. Pomůže vám to v budování značky a celý chat pak příjemně zapadne do vaší marketingové komunikace.

Nastavte si polohu a velikost chatu přesně tak, jak potřebujete. Nechcete přeci zakrývat důležité prvky na webu a ochudit tak zákazníky o zajímavé informace. Foxydesk nemá pevnou polohu na vaší stránce. Skáče tak, jak vy pískáte.

Končí vašim operátorům pracovní doba a nebudou moci odpovídat? Dejte to pomocí chatovacího okna vědět vašim zákazníkům. Nastavte si text, který jim vysvětlí, že dotazy, které do tohoto okna zadají zpracujete později přes e-mail

Pošlete tazateli obrázek, video nebo třeba zvukovou nahrávku. Zaručujeme vám, že tak komunikace nabere nový rozměr a výrazně se zjednodušší. I zákazník sám má totiž stejnou možnost, a tak vám může poslat třeba fotografii reklamovaného zboží. Tímto odpadá dlouhé vlákno hůře dohledatelné emailové komunikace či dokonce papírové korespondence.

Kromě klasických médií se nemusíte s Foxydeskem bát posílat a přijímat ani dokumenty, smlouvy či jiné typy souborů. Vše je samozřejmě zabezpečeno, takže není nutno se této funkce zdráhat. Tato možnost přináší další zjednodušení a ucelení komunikace se zákazníkem. Doba jde zkrátka dopředu a my jdeme s ní.